Picos de Europa

Encontros coa Natureza
Bosques de faias

O percorrido  comenza no porto de  Pandarruedas a 1463 metros  de altitude. Seguimos a pista do camiño vello de Valdeón uns 50 metros para logo virar a dereita seguindo a línea de alta tensión por unha pista que vai en suave ascenso ata o Collado de la Vieja a 1524, cerca dunha pequena  central de electrica.

Montaña
Majada das Moñas

Deixamos o coche na pista que vai de Sotres  a Aliva,  nas Vegas do Texu. O plan é subir por Pandebano e Canal das Moñas e baixar pola canal do Fresnedal.

Encontros coa Natureza
O Picu dende Pandebano

Un pouco antes de chegar a Sotres o autobús déixanos nun cruzamento no que parte unha pista en direccion ás veigas de Aliva e o Collado Pandebano.

Majadas de Tambrin

Saimos da vila de montaña de Sotres a 1000 m de altitude. Comezamos o ascenso pola pista que sale do aparcamento a dereita en dirección a Tresviso. Pronto chegamos ás invernais de Caballar onde estan as antenas de telefonia e un posto da rede de seguimento do cambio global en Parques Nacionais dentro do programa de Rede Mundial de Observación Climatolóxica.

Montaña
El peña Vieja recibiendo las primeras luces del amanecer

La opcion mas habitual y comoda para llegar a la Morra es saliendo desde el Jito de Escarandi a 1291 metros y remontar la pista hasta el refugio de Andara y desde alli bien siguiendo las traviesas de Grajales para luego remontar hasta los Picos de Jierru o bien por el collado del Mojon y Pico de los Grajales.

Carreiras por montaña
O PIcu dende a Collada Bonita

Fai xa 8 anos da primeira edición da Travesera de Picos, unha carreira de montaña que percorre os tres macizos de Picos de Europa, e en memoria de  Alfoso Martinez, guia dos Picos que adicou toda a sua vida a estas montañas.